Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу
Знайти кафедру
Знайти кафедру
Кафедра автомобілів та автомобільного господарства
Кафедра безпеки інформації та телекомунікацій
Кафедра будівництва, геотехніки і геомеханіки
Кафедра відкритих гірничих робіт
Кафедра військової підготовки
Кафедра геодезії
Кафедра геології та розвідки родовищ корисних копалин
Кафедра геофізичних методів розвідки
Кафедра гідрогеології та інженерної геології
Кафедра гірничої інженерії та освіти
Кафедра державного управління і місцевого самоврядування
Кафедра екології та технологій захисту навколишнього середовища
Кафедра економіки та економічної кібернетики
Кафедра економічного аналізу та фінансів
Кафедра економічної теорії та міжнародних економічних відносин
Кафедра електроенергетики
Кафедра електропривода
Кафедра електротехніки
Кафедра загальної та структурної геології
Кафедра інжинірингу та дизайну в машинобудуванні
Кафедра іноземних мов
Кафедра інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії
Кафедра історії та політичної теорії
Кафедра кіберфізичних та інформаційно-вимірювальних систем
Кафедра конструювання, технічної естетики і дизайну
Кафедра маркетингу
Кафедра менеджменту
Кафедра механічної та біомедичної інженерії
Кафедра міжнародних відносин і аудиту
Кафедра нафтогазової інженерії та буріння
Кафедра охорони праці та цивільної безпеки
Кафедра перекладу
Кафедра прикладної економіки, підприємництва та публічного управління
Кафедра прикладної математики
Кафедра програмного забезпечення комп'ютерних систем
Кафедра публічного права
Кафедра системного аналізу та управління
Кафедра теплового інжинірингу та енергетичних технологій
Кафедра технологій машинобудування та матеріалознавства
Кафедра транспортних систем та енергомеханічних комплексів
Кафедра туризму та економіки підприємства
Кафедра управління на транспорті
Кафедра фізики
Кафедра фізичного виховання та спорту
Кафедра філології та мовної комунікації
Кафедра філософії і педагогіки
Кафедра хімії та хімічної інженерії
Кафедра цивільного, господарського та екологічного права
06.02.2025

Навчання за кордоном: як це змінює студентів?

Сучасний світ вимагає від нас гнучкості, адаптивності та сміливості. Саме тому НТУ «Дніпровська Політехніка» підтримує студентів у їхньому прагненні відкривати нові горизонти. Ми розпочинаємо серію інтерв’ю зі студентами, які взяли участь у програмах міжнародної мобільності, і сьогодні спілкуємося з Аріною Сарман — студенткою, яка навчалася в Лінчепінзькому університеті у Швеції.

           — Аріно, які переваги ти відчула на собі, навчаючись у Швеції?

           — Основною перевагою такого досвіду для мене стала гарна практика англійської мови. Усі предмети викладалися саме нею, тому це чудово розширює словниковий запас. Ще одна важлива перевага — розвиток самодисципліни, адже більшість навчального процесу в моєму університеті відбувалася самостійно. Було необхідно складати графік для ефективного засвоєння матеріалу.

photo_2024-08-15_15-13-21.jpg

«Самостійність — це не про ізоляцію, а про можливості»

           — Чим навчання за кордоном відрізняється від того, до якого ти звикла вдома?

           — Найбільша відмінність шведської системи освіти — це 60-70% самостійного опрацювання матеріалу. Викладачі проводять 1-2 лекції на тиждень, а далі студенти самостійно працюють із матеріалами для підготовки до семінарів. Також велика увага приділяється командній роботі, що допомагає познайомитися з багатьма людьми та навчитися ефективної взаємодії.

           — Який предмет тобі найбільше сподобався?

           — Найулюбленішим предметом для мене став Entrepreneurship and Business Development. На цьому курсі ми вивчали, як започаткувати власний бізнес і керувати ним. Найцікавіше було те, що викладач розглядав усі аспекти підприємництва, зокрема можливі труднощі. До того ж він запрошував підприємців, які розповідали, як починали бізнес з нуля.

            — Розкажи трішки більше про процес навчання.

          photo_2025-01-31_21-54-53.jpg

           — Лекції на початку цього курсу були досить інтенсивними — 4-5 пар на тиждень. Теоретичний матеріал ми заздалегідь вивчали самостійно, а на лекціях викладач наводив багато реальних прикладів. Практичні заняття (семінари) будувалися на основі кейсів: ми обговорювали їх у командах, відповідали на запитання та викладали свої висновки на платформу. Після кожного семінару викладач створював форму зворотного зв’язку, де ми могли оцінити заняття. Наприкінці курсу складався письмовий іспит, структура якого була подібна до семінарських завдань.

           — Було щось особливо цікаве?

           — Найяскравішою подією для мене стала поїздка в коворкінг-простір Goto10. Спочатку нам провели екскурсію, а потім була лекція від його засновниці. Вона розповіла про свій шлях: як від ідеї студентського секонд-хенду дійшла до створення масштабного безкоштовного коворкінгу. Ця зустріч дуже надихнула. Я винесла для себе головну думку: якщо мрієш про власну справу, потрібно діяти та не зупинятися.

«Не вагайтеся — пробуйте!»

           — Що б ти порадила студентам, які сумніваються, чи варто їм брати участь у програмі міжнародної мобільності?

           — Я однозначно раджу спробувати! У будь-якому випадку досвід навчання за кордоном є безцінним. Усі отримані знання вам знадобляться як удома, так і за його межами. Не бійтеся кидати собі виклик — ви точно не пошкодуєте про свій вибір!

           Попереду ще більше цікавих історій про міжнародну мобільність і можливості, які вона відкриває перед вами!


Матеріал підготувала Олександра Хохлова, гр.061-23-1


До списку

Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2025 Інформація про сайт